تجهیزات شهربازی سرپوشیده، وسایل شهربازی سالنی
تجهیزات شهربازی سرپوشیده، وسایل شهربازی سالنی

تجهیزات شهربازی سرپوشیده، وسایل شهربازی سالنی

رپرتاژ آگهی: برای تهیه لوازم شهربازی سالنی و پاساژی به وب سایت مراجعه و یا تماس بگیرید. شهربازی‌ سرپوشیده یا شهربازی سالنی امروزه بخشی جدای ناپذیر از تفریحات و سرگرمی‌های سالم در سراسر جهان هستند. صرف نظر از رده سنی مشتریان، فصول سال و نیز طبقه اجتماعی افراد، شهربازی سالنی همواره مقصدی محبوب و تضمین کننده رضایت افراد است. در همین راستا دست اندرکاران این کسب و کار میتوانند با درنظر گرفتن اصول تجهیز و راه اندازی شهربازی سرپوشیده و نیز مدیریت صحیح افق روشنی را برای کسب و کار خود متصور شوند.

با توجه به این امر سوال مهمی که مطرح می شود این است :

به‌منظور راه‌اندازی شهربازی سرپوشیده، خانه کودک یا یک شهربازی سالنی، از کجا باید شروع کنیم؟

مراحل راه اندازی شهربازی سرپوشیده چیست؟

و چطور میتوانم یک شهربازی سرپوشیده را از صفر شروع کنم؟

در این مقاله سعی بر آن است تا مراحل راه‌اندازی شهربازی سرپوشیده برای شما شرح داده‌شود:

شما همواره می توانید با شماره‌های  ۰۹۱۱۹۱۱۱۸۲۳ و ۰۹۳۵۷۴۳۹۱۷۷ به‌منظور ارتباط با کارشناسان زبده و باتجربه گروه تولیدی مانیک و دریافت تمامی اطلاعات موردنیاز اعم از مشاوره جهت راه اندازی شهربازی، خانه کودک و …، استعلام قیمت، دریافت کاتالوگ و راهنمایی فنی و جانمایی تماس بگیرید.

گام اول_ تحقیق و برنامه ریزی: برای درک بیشتر و بهتر صنعت تفریحات و شهربازی، مخاطبان هدف، رقابت و روندها در اولین قدم شما می‌بایست تحقیقات مفصل و کاملی انجام دهید. یک طرح کسب و کار جامع که هدف کلی و نهایی، چشم انداز، بازار هدف، استراتژی بازاریابی و پیش بینی های مالی شما را مشخص می کند، تهیه کنید. در این مرحله استفاده از تجربه متخصصان صادق و باتجربه در این صنعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یک مشاوره مفید و جامع میتواند شما را از بسیاری از سردرگمی ها و ابهامات برهاند و از اتلاف وقت، انرژی و سرمایه شما جلوگیری کند. مشاوران شرکت تولیدی مانیک با بیش از 15 سال سابقه در امور راه اندازی و ارائه طرح توجیهی شهربازی سرپوشیده، بودجه بندی خرید و جانمایی دستگاه های شهربازی، همراهان معتمد شما از مراحل ابتدایی راه اندازی تا افتتاحیه و خدمات پس از فروش هستند.

گام دوم_ مکان و فضا: یک مکان استراتژیک با رفت و آمد زیاد و فضای کافی مختص دستگاه های شهربازی سرپوشیده و جاذبه های مختلف انتخاب کنید. هنگام انتخاب مکان برای پارک تفریحی خود، عواملی مانند دسترسی، پارکینگ ، ارتفاع سقف و دید  را در نظر بگیرید.

گام سوم_ مجوزها و استعلامات: مجوزها و استعلامات لازم برای بهره برداری از شهربازی خود را دریافت کنید. این مجوزها شامل استعلامات نظام مهندسی، بازرسی ایمنی آتش نشانی و مجوزهای اداره استاندارد می باشند.

گام چهارم_ تجهیزات و دستگاه ها : جهت بهره وری بهینه و به‌منظور بازگشت حداکثری سرمایه، روی انواع دستگاه های شهربازی ، بازی های کودک و نوجوانان و بزرگسال مانند بازی های ورزشی : بسکتبال شهربازی ، ارهاکی ، فوتبالدستی ؛ انواع گیم های شهربازی  مانند موتور شهربازی  ماشین شهربازی ، گیم تیراندازی  دستگاههای قدرتی مانند چکش شهربازی بوکس شهربازی و ماشین کوبنده و ….  ، و  نیز جاذبه های بصری سرمایه گذاری کنید تا طیف وسیعی از مشتریان را جذب کنید. اطمینان حاصل کنید که همه تجهیزات ایمن، در بهترین حالت عملکرد و در شرایط خوب هستند تا تجربه لذت بخشی برای بازدیدکنندگان فراهم شود. در این مرحله همکاران ما در شرکت تولیدی مانیک میتوانند با ارائه لیست قیمت دستگاههای شهربازی و کاتالوگ کامل دستگاههای شهربازی سرپوشیده و گیم ها به تناسب فضا و نیاز مجموعه شما، در تمامی مراحل تجهیز و جانمایی همراه شما باشند.

گام پنجم_ کارکنان و آموزش: اکنون شما می‌بایست تیمی از کارکنان با تجربه و مشتاق را استخدام کنید که علاقه‌مند به فضای کسب و کار در صنعت تفریحات و نیز با انرژی باشند. ارائه آموزش در مورد تعامل با مشتری، پروتکل های ایمنی، و اجرای بازی ، برای اطمینان از تجربه رضایت بخش مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. در ارتباط با بخش آموزش کارکنان در ارائه خدمات مناسب و کار با دستگاه ها، تیم فنی مجرب شرکت مانیک بصورت تمام وقت (چه بصورت حضوری و در محل، چه بصورت آنلاین و برخط) همراه و پشتیبان شما خواهند بود تا از کارایی دستگاه ها بنحو احسن اطمینان حاصل کنید.

گام ششم_ بازاریابی و تبلیغات: یک استراتژی بازاریابی قوی برای ایجاد آگاهی و جذب مشتریان به شهربازی خود ایجاد کنید. از کانال های آنلاین و آفلاین مانند رسانه های اجتماعی، تبلیغات محلی، مشارکت و برگزاری جشن ها برای افزایش دید و بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان محل شهربازی خود، استفاده کنید.

گام هفتم_ تجربه مشتری: بر ارائه خدمات استثنایی و ویژه به مشتریان و ایجاد تجربه هیجان انگیز و منحصربفرد برای بازدیدکنندگان تمرکز کنید. برنامه‌هایی مانند باشگاه مشتریان وفادار، رویدادهای ویژه و مناسبتی ( اعیاد، تعطیلی ها، سالگرد و …)، و ارائه پکیج های تخفیفی، برنامه ریزی واجرای مسابقات رقابتی و … را اعمال کنید تا مشتریان شما همواره برای کسب تجربه های لذت بخش تر به شهربازی شما بازگردند.

گام هشتم_ ایمنی و امنیت: با اجرای پروتکل های ایمنی سختگیرانه، انجام بازرسی های منظم و حضور پرسنل آموزش دیده در محل برای پاسخگویی به شرایط اضطراری، ایمنی و امنیت بازدیدکنندگان و کارکنان را در اولویت قرار دهید.

گام نهم_ مدیریت مالی: عملکرد مالی، هزینه ها و درآمدها را از نزدیک زیر نظر داشته باشید تا از پایداری و سودآوری طولانی مدت شهربازی خود اطمینان حاصل کنید. اجرای اقدامات صرفه جویی در هزینه و بررسی جریان های درآمد اضافی  را برای به حداکثر رساندن سودآوری را در نظر بگیرید.

گام دهم_ بهبود مستمر: در مورد ترند ها و دستگاه های بروز صنعت تفریحات و سرگرمی، سلیقه مشتریان هدف خود و پیشرفت های تکنولوژی به روز باشید تا به طور مداوم شهربازی سرپوشیده و پارک تفریحی خود را ارتقاء دهید. جمع آوری بازخورد از مشتریان و کارکنان برای شناسایی زمینه های بهبود و انجام تغییرات لازم برای ماندن در بازار.قطعا امری الزامی است.

در پایان لازم به ذکر است تمامی گام های ذکر شده در بالا، دارای جزییات و ملاحظات فراوانی هستند که کسب مشاوره و همراهی یک تیم کار آزموده و با تجربه میتواند از پیچیدگی ها و سختی های مسیر راه اندازی کسب و کار شما بکاهد. همکاران ما در شرکت تولیدی مانیک، با پیام “تجربه، تعهد و نوآوری” همواره کوشش کرده اند تجربه ای سودآور و بدون دغدغه را برای صاحبان کسب و کار در صنعت تفریحات، فراهم آورند. صرف نظر از میزان سرمایه، طیف سنی مشتریان هدف و متراژ فضای تفریحی خود، میتوانید با همکاران ما در شرکت مانیک بمنظور کسب مشاوره رایگان در تمامی مراحل و دریافت کاتالوگ محصولات شهربازی و لیست قیمت محصولات تماس حاصل فرمایید.

همچنین ببینید

طرح بخشودگی جرایم دیرکرد در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تمدید شد

طرح بخشودگی جرایم دیرکرد در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تمدید شد

جرایم دیرکرد مربوط به اقساط تسهیلات که قبلاً تا اردیبهشت بخشیده شده بود، به دلیل همراهی با مشتریان گرامی در شرایط خاص و پیوستن به پویش «همدلی با مردم برای ایران» در ماه‌های خرداد و تیر ماه نیز در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بخشیده شد.