جشنواره گل اصفهانی ها در آزادی؛ سپاهان ایران 9- آلمالیق ازبکستان 0

جشنواره گل اصفهانی ها در آزادی؛ سپاهان ایران 9- آلمالیق ازبکستان 0

طرفداری/سپاهان در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان آلمالیق ازبکستان بود و موفق شد این بازی را با نتیجه 9 بر 0 ببرد.با توجه به پیروزی 9 گله سپاهان مقابل آلمالیق ازبکستان، حالا شانس زردپوشان اصفهانی برای صعود به عنوان یکی از تیم های برتر دوم بالاست.گزارش زنده:

ساعت 23:29 / بازی به پایان رسید.دقیقه 3+90 / محمدجواد حسین نژاد درون محوطه جریمه روی یک حرکت انفرادی زیبا، ضربه اش را از زاویه بسته زد که تبدیل به گل نهم سپاهانی ها شد.

بازار

توضیح ویدیو

دقیقه 87 / پاس کاری و همکاری زیبای بازیکنان سپاهان در نهایت به عیسی آل کثیر رسید و این بازیکن درون محوطه جریمه با یک بغل پا، بریس کرد تا گل هشتم سپاهان ثبت شود.

توضیح ویدیو

دقیقه 82 / شهریار مغانلو بلافاصله بعد از ورود به زمین، توپ گیری کرد و از راه دور با پای راست ضربه زمینی را زد که دروازه بان حریف توپ را رها کرد و گل هفتم سپاهان ثبت شد. 

دقیقه 79 /عیسی آل کثیر درون محوطه جریمه از سوی بازیکن آلمالیق متوقف شد تا داور اعلام خطای پنالتی کند. خود عیسی آل کثیر پشت ضربه پنالتی ایستاد و به راحتی گل ششم تیمش را ثبت کرد. 

توضیح ویدیو

دقیقه 71 / ضد حمله ای برای بازیکنان سپاهان شکل گرفت و روی اشتباه عجیب دروازه بان و مدافعان این تیم، توپ به رامین رضاییان رسید تا این بازیکن با شوت دقیق، گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 66 / حسنف روی رامین رضاییان خطای خشنی را انجام داد که داور خطا اعلام کرد. بعد از آن وار صحنه را بررسی کرد و با تشخیص داور، حسنف با کارت قرمز مستقیم به دلیل خطای خشن، اخراج شد.

دقیقه 62 / روی ارسال زیبا و دقیق رامین رضاییان، توپ به محمد قربانی رسید که این بازیکن با یک ضربه بغل پا حساب کار را چهار بر صفر کرد.

توضیح ویدیو

دقیقه 60 / بلافاصله بعد از گل، بازیکنان آلمالیق توپ را مجددا تقدیم سپاهانی ها کردند که این بار محمدجواد حسین نژاد یک حرکت انفرادی را آغاز کرد و بعد از عبور از چند بازیکن، ضربه اش را زد که ضربه او پس از برخورد به مدافع آلمالیق، وارد دروازه این تیم شد.

توضیح ویدیو

گل دوم سپاهان به آلمالیق از سوی رضا اسدیدقیقه 59 / توپی که بازیکنان سپاهان از سمت چپ به دهانه دروازه فرستادند را رضا اسدی با یک ضربه سر تبدیل به گل کرد.

توضیح ویدیو

دقیقه 54 / در حالی که چند بار ضربات میلاد زکی پور و رضا اسدی مقابل دروازه آلمالیق تبدیل به گل نشد، محمد جواد حسین نژاد از راه رسید و با یک بغل پا درون محوطه جریمه، حساب کا را دو بر یک کرد. این گل هم بلافاصله از سوی وار چک و با اعلام آفساید، مردود شد.

توضیح ویدیو

ساعت 22:37 / بازی در نیمه دوم شروع شد. 

ساعت 22:21 / بازی در نیمه نخست به پایان رسید. دقیقه 45 / شش دقیقه زمان تلف شده اعلام شد. دقیقه 40 / شوت حسین نژاد از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 32 / خطای خشنی از سوی بازیکنان آلمالیق روی محمد قربانی شکل گرفت و بازیکنان سپاهان اعتقاد داشتند بازیکن حریف باید اخراج شود. دقیقه 24 / میلاد زکی پور پس از برخورد با بازیکنان حریف، احساس ناراحتی کرده و روی زمین افتاد ولی بعد از چند دقیقه بلند شد و به بازی ادامه داد.دقیقه 20 / بعد از بررسی وار و وقفه ای که در بازی ایجاد شد، بازی آرام و بدون اتفاق خاصی در جریان است.دقیقه 10/ حرکت تیمی زیبایی بین بازیکنان سپاهان شکل گرفت و روی اشتباه مدافعان آلمالیق توپ به فرشاد احمدزاده رسید و او برای بار دوم گلزنی کرد ولی وار صحنه را بررسی و اعلام خطای هند کرد تا گل سپاهان مردود شود. دقیقه 8/ میلاد زکی پور اوت را به شکل بلند پرتاب کرد که در شلوغی محوطه جریمه توپ به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن پس از یک کنترل زیبا، با پای چپ دروازه حریف را باز کرد. 

دقیقه 6/ ارسال تند و تیز رامین رضاییان چیزی نمانده بود تبدیل به اولین موقعیت سپاهان شود که مدافعان آلمالیق توپ را به اوت فرستادند. دقیقه 3/ شوت محمد کریمی با اختلاف زیادی از بالای دروازه آلمالیق به بیرون رفت.ساعت 21:30/ بازی با سوت داور آغاز شد. 

اطلاعات بازیهفته‌ چهارم لیگ قهرمانان آسیابازی: سپاهان ایران 0-0 آلمالیق ازبکستانتاریخ و زمان: دوشنبه 15 آبان 1402 / ساعت 21:30مکان: ورزشگاه آزادی تهرانداور: کیم جونگ هیوک از کره جنوبیترکیب سپاهان:پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، جواد حسین‌نژاد و احسان پهلوانسرمربی سپاهان: ژوزه مورایسترکیب آلمالیق:سرمربی آلمالیق: میرجلال کاسیموفکارت زرد: -کارت قرمز: -گل ها: فرشاد احمدزاده دقیقه 8، رضا اسدی دقیقه 59، محمدجواد حسین نژاد دقیقه 60، محمد قربانی دقیقه 62، رامین رضاییان دقیقه 71،عیسی آل کثیر دقیقه 79 و دقیقه 87و شهریار مغانلو دقیقه 82 برای سپاهانحواشی بازیهواداران خانم و آقای سپاهان با 22 دستگاه اتوبوس از اصفهان خودشان را به تهران رساندند تا از تیم محبوب شان مقابل آلمالیق حمایت کنند.تعداد کمی از هواداران نساجی هم از بازی قبلی در ورزشگاه ماندند و به حمایت از تیم سپاهان پرداختند.لیست بازی

همچنین ببینید

زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه مشخص شد+ فیلم

زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه مشخص شد+ فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان : رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: لایحه برنامه هفتم تا چند روز آینده و بعد از رفع مشکلات در مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ خواهد شد.